Αποστολές Παραγγελιών

Αποστολές Παραγγελιών

Αποστολές Παραγγελιών

Το πακετάρισμα της παραγγελίας σας πραγματοποιείται μέσα σε μία ή δύο εργάσιμες ημέρες, εφόσον τα προϊόντα είναι διαθέσιμα. Για τη μη διαθεσιμότητα προϊόντων, καθώς και για άλλες απρόοπτες καθυστερήσεις, ενημερώνεστε πάντα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή τηλεφώνου για εξαιρετικές περιπτώσεις.

Το δέμα σας παραδίδεται αμέσως μετά το πακετάρισμα στην εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογή σας, ή παραλαμβάνεται από τις αποθήκες μας από τον μεταφορέα σας.

Ουδεμία ευθύνη φέρουμε για τη διάρκεια της μεταφοράς των προϊόντων σας, από τη στιγμή της παράδοσής τους στους μεταφορείς.

Εάν έχετε επιλέξει τη μέθοδο της αντικαταβολής, θα πρέπει να πληρώσετε ολόκληρο το ποσό στον εκπρόσωπο της μεταφορικής εταιρείας προκειμένου να παραλάβετε το δέμα.

Παραδίδουμε σε όλα τα μέρη της Ελλάδας. Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής αναφέρονται παρακάτω.

Απλό Ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ)

Με την άφιξη της παραγγελίας σας, θα ειδοποιηθείτε από τον ταχυδρόμο σας ώστε να παραλάβετε το δέμα σας.

Ταχυμεταφορές (Courier)

Η παραγγελία σας θα παραδοθεί κατευθείαν στην πόρτα σας, στην διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει.

Μεταφορική Εταιρεία

Στη περίπτωση που η παραγγελία σας αφορά κάποιο προϊόν μεγαλύτερων διαστάσεων ή βάρους από το συνηθισμένο, η αποστολή θα γίνει με μεταφορική εταιρεία.

Σε αυτή την περίπτωση θα κληθείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το πλησιέστερο σημείο του μεταφορέα, καθότι δεν διανέμεται στο χώρο σας.

Ο δικός σας Μεταφορέας

Μπορείτε να  στείλετε στην έδρα μας την εταιρία μεταφορών της αρεσκείας σας και να την πληρώσετε εσείς κατά την παράδοση. Σε αυτή την περίπτωση, δε θα σας χρεώσουμε έξοδα αποστολής.

Σε αυτή την περίπτωση εκπρόσωπος του Οινοφόρου, θα επικοινωνήσει μαζί σας κατά την επεξεργασία της παραγγελίας σας.

Παράδοση από τον Οινοφόρο

Αν βρίσκεστε στη Λέσβο, μπορείτε να επιλέξετε την παράδοση από τον Οινοφόρο και να επωφεληθείτε τη δωρεάν παραλαβή της παραγγελίας σας. Η επιλογή ισχύει για παραγγελίες άνω των 10 κιλών.

Σε αυτή την περίπτωση εκπρόσωπος του Οινοφόρου, θα επικοινωνήσειi μαζί σας κατά την επεξεργασία της παραγγελίας σας.

Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Καθυστέρηση παραλαβής από προμηθευτή

Υπάρχουν περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά της, με αποτέλεσμα να μην την έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν έχει μόλις καταργηθεί ή εξαντληθεί

Υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ένα προϊόν εξαντλείται, ενώ για μικρό χρονικό διάστημα φαίνεται διαθέσιμο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και μπορείτε να το παραγγείλετε. Στην περίπτωση αυτή ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Ανωτέρα βία

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Λανθασμένα στοιχεία πελάτη

Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή σας και επικοινωνία (τηλέφωνο, email) μαζί σας καταστεί αδύνατη. Αυτό μπορεί να συμβεί όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά.

Αν πιστεύετε ότι η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει για αυτό το λόγο, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.