Επιστροφές Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους.

α) Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να στείλετε πίσω το προϊόν, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Αυτό αφορά:

  • λανθασμένα προϊόντα
  • αλλοιωμένα προϊόντα
  • λάθος στην λήψη της παραγγελίας
  • λάθος στην τιμολόγηση
  • λάθος στην αποστολή
  • κατεστραμμένα κατά την μεταφορά
  • κακή συσκευασία

Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο πρόβλημα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν.

β) Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος.

γ) Στην περίπτωση που δεν είναι αυτό που επιθυμούσατε, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 14 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του.

Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Προϋποθέσεις

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές ενώ η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε ο Οινοφόρος δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση / επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (Δελτίο Αποστολής-Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κτλ).

Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα.

Η Διαδικασία

Αφού αποφασίσατε ότι το προϊόν που έχετε αγοράσει θα πρέπει να επιστραφεί, η τυπική διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί είναι η παρακάτω:

  1. Επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας και αναφέρετε το λόγο που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν.
  2. Κάποιος εκπρόσωπός μας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας αποστείλει τη Φόρμα Επιστροφής (RMA).
  3. Εκτυπώνετε και συμπληρώνετε τη φόρμα. Συσκευάζετε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε επισυνάπτοντας τη Φόρμα Επιστροφής και ένα αντίγραφο της Απόδειξη / Τιμολογίου Αγοράς.
  4. Παραλαμβάνουμε το προϊόν, ελέγχουμε για την ορθότητα όσων μας αναφέρατε και σας το αποστέλλουμε με ένα άλλο.